مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-26اجتماعي

ضرورت همکاری جهاد دانشگاهی با سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش


معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران درباره پژوهشکده های جهاد دانشگاهی گفت: ذیل پژوهشگاه های جهاد دانشگاهی 14 حوزه فعال هستند، از این رو می توان در بخش هایی به صورت مشترک اقداماتی را با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش دنبال کرد.

- معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران درباره پژوهشکده های جهاد دانشگاهی گفت: ذیل پژوهشگاه های جهاد دانشگاهی 14 حوزه فعال هستند، از این رو می توان در بخش هایی به صورت مشترک اقداماتی را با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش دنبال کرد.

در حوزه هویت ایرانی و اسلامی، ما سال هاست که مشغول فعالیت هستیم و برای این امر دو بار پیمایش ملی انجام شده است.

البته با توجه به محدودیت های موجود، کار در 5 استان انجام شد اما امکان توسعه دادن این امر بر مبنای نیازها آموزش و پرورش وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای دریافت ابعاد همکاری، نشست هم اندیشی سازمان با جهاد دانشگاهی، با حضور رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و شماری از مدیران و معاونین دو سازمان، برگزار شد.

مهندس سید حمید هاشمی در این جلسه خاطرنشان کرد: تکوین و تعالی هویت دانش آموزان از دیگر حوزه هایی است که بر روی آن کار انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری جهاد دانشگاهی با سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش

ضرورت همکاری جهاد دانشگاهی با سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش