مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-26پزشكي

این مردان در سنین پایین به بیماری های قلبی و دیابت مبتلا می شوند


مردانی که بیشتر نگران هستند ممکن است در سنین پایین تر به بیماری های قلبی و عوامل خطرزای دیابت مبتلا شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی مردانی که بیشتر نگران هستند ممکن است در سنین پایین تر به بیماری های قلبی و عوامل خطرزای دیابت مبتلا شوند.

به نقل از نوروساینس، بر اساس نتایج تحقیقی جدید مردان میانسالی که بیشتر مضطرب و نگران هستند، ممکن است با افزایش سن در معرض خطر بیولوژیکی بیشتری برای ابتلا به بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت نوع 2 قرار بگیرند که بیماری متابولیک قلبی نامیده می شود.

دکتر لوینا لی، محقق اصلی این تحقیق، استادیار روان پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون، آمریکا، محقق و روان شناس بالینی در مرکز ملی اختلال استرس پس از سانحه گفت: یافته های ما نشان می دهد که سطوح بالاتر اضطراب یا نگرانی در میان مردان با فرآیندهای بیولوژیکی مرتبط و ممکن است منجر به بیماری های قلبی و شرایط متابولیک شود و این ارتباط ها ممکن است خیلی زودتر از آنچه که به طور معمول تصور می شود در دوران کودکی یا بزرگسالی وجود داشته باشد .

برای ردیابی رابطه بین اضطراب و عوامل خطر بیماری متابولیک قلبی در طول زمان، محققان داده های شرکت کنندگان در تحقیق هنجاری پیری، تحقیقی طولی بر اساس فرآیندهای پیری در مردان کلینیک سرپایی امور کهنه سربازان ایالات متحده در بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مردان در سنین پایین به بیماری های قلبی و دیابت مبتلا می شوند

این مردان در سنین پایین به بیماری های قلبی و دیابت مبتلا می شوند