مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-26اجتماعي

سامانه بارشی جدید از فردا وارد قزوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مریم بهروزی صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ورود این سامانه، اداره کل هواشناسی قزوین 2 اطلاعیه به رنگ نارنجی برای مناطق کوهستانی و سردسیر که با بارش برف و کولاک روبه رو خواهند بود و همچنین هشدار به رنگ زرد برای تمامی مناطق استان که با لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد و کاهش دید افقی مواجه هستند، صادر کرد.

وی با اشاره به پایداری جو برای امروز در سطح استان، افزود: این پایداری، احتمال انباشت آلاینده های جوی را برای مناطق صنعتی و پرتردد به دنبال خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای از فردا صبح با گذر سامانه بارشی در برخی ساعات شاهد بارش برف و باران در سطح منطقه خواهیم بود که بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.

به گفته وی، با توجه به وزش بادهای به نسبت شدید به خصوص در مناطق غربی استان برای پاره ای از مناطق احتمال پدیده کولاک نیز وجود دارد.

بهروزی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی نیز از روز جمعه تا اواسط هفته آینده سطح منطقه با کاهش دما روبه رو خواهد بود.

وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با منفی چهار و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با 15 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد قزوین می شود

سامانه بارشی جدید از فردا وارد قزوین می شود