مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-26ورزشي

لزوم تجهیز 20 خانه ورزش روستایی ملایر


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای طی جلسات جداگانه با وزرای صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، - مشکلات موجود را بررسی و خواستار رفع موانع و تخصیص اعتبارات لازم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه در دیدار با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه شهرستان ملایر با 208 روستا از زیرساخت ها و تجهیز خانه های ورزش روستایی کم بهره برده است، از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد: به منظور ایجاد و تجهیز خانه های ورزشی روستاها به امکانات ورزشی و ترویج و رونق بازی های بومی و محلی، مساعدت لازم برای تجهیز 20 خانه ورزش روستایی صورت گیرد.

وی به افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر همزمان با سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این پروژه با 85 درصد پیشرفت فیزیکی هنوز نواقص زیادی دارد و نیاز است اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه در سال 1401 و رفع نواقص موجود آن اقدام شود.

آزادیخواه با بیان اینکه دو پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و استخر سرپوشیده شهر سامن جزء پروژه های تحت مدیریت شرکت ساخت و تجهیز اماکن ورزشی است، بر لزوم اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل استخر سرپوشیده سامن تاکید و اختصاص اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجهیز 20 خانه ورزش روستایی ملایر

لزوم تجهیز 20 خانه ورزش روستایی ملایر