مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-26دانش

امروز آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان ارشد/تاثیر 20 درصدی معدل در آزمون


جاماندگان از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 امروز چهارشنبه ششم بهمن می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- جاماندگان از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 امروز چهارشنبه ششم بهمن می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اطلاعات متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از تاریخ 16 تا 27 آذر) در این آزمون ثبت نام نموده اند تا ساعت 24 امروز ششم بهمن به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org در دسترس داوطلبان قرار دارد.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج دراطلاعیه مورخ 23 آذر که از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان ارشد/تاثیر 20 درصدی معدل در آزمون

امروز آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان ارشد/تاثیر 20 درصدی معدل در آزمون