مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-26سياسي

ضرورت انجام پژوهش های علمی برای جلوگیری از قاچاق کالا


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بحث قاچاق کالا و ارز یک مشکل حیاتی بوده و باید با هم فکری و پژوهش های علمی جلوی آسیب های اجتماعی ناشی از قاچاق کالا و ارز گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: قاچاقچیان اقتصادی، دشمنان قسم خورده کشور و ملت هستند چرا که اقدامات آنان می تواند زندگی همه خانواده ها را تهدید کند.

وی با بیان اینکه باید راهکارهای اساسی و با اقتدار در جهت مبارزه با قاچاق کالا پیدا کنیم، افزود: باید با هم فکری و پژوهش های علمی جلوی آسیب های اجتماعی ناشی از قاچاق کالا و ارز گرفته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: نظارت سیستماتیک و نصب سامانه جامع ایکس ری در گلوگاه های مرزی، عرصه را برای سوءاستفاده کنندگان و قاچاقچیان تنگ کرده است.

آشفتگی بازار و قاچاق برازنده کشور ما نیست  قاسمیان تصریح کرد: هر گونه آشفتگی در حیطه کالا و ارز و قاچاق برای کشوری مثل ایران برازنده نیست و قاچاق در بخش های مختلف می تواند به نابودی تولید و اقتصاد داخلی بیانجامد.

وی بیان کرد: اگر مردم به کالاهایی که مهر تایید از ادارات متبوعه از جمله بهداشت، استاندارد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام پژوهش های علمی برای جلوگیری از قاچاق کالا

ضرورت انجام پژوهش های علمی برای جلوگیری از قاچاق کالا