مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-26اقتصادي

جمعه بازار زنجان بازار روز می شود/آغاز به فعالیت بازار روز پس از دو سال وقفه


رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری زنجان گفت: بازار روز زنجان از هشتم بهمن آغاز به کار می کند.

- مهدی مهاجری، رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری زنجان در گفت وگوبا خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور تعدیل قیمت ها و تحت پوشش قرار دادن طبقه پایین جامعه، بازار روز از روز هشتم بهمن آغاز به کار خواهد کرد.

رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه فعالیت این بازار به لحاظ بهداشتی ساز و کار خاصی دارد، گفت: افرادی که در این بازار روز مشارکت می کنند، باید حتما دوز دوم واکسن را دریافت کرده باشند.

رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه حدود 300 تا 500 دستفروش به صورت میانگین در بازار روز فعالیت دارند، تصریح کرد: این افراد در ایام تعطیلی در گوشه و کنار شهر مشغول دستفروشی یا فروش با وانت بار بودند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بازار روز امکان عرضه مستقیم کالا بدون واسطه را ایجاد کرده بود و اقشار ضعیف جامعه امکان خرید از این محل را داشتند، گفت: از اسفند سال 98 که بازار تعطیل است؛ ضربه اقتصادی سنگینی به دستفروشان وارد شد.

مهاجری با بیان اینکه در صورت موفق بودن این طرح جمعه بازار به صورت روزانه فعالیت خواهد داشت، تصریح کرد: این یعنی یک بازار روز با کالاهای قیمت پایین در محل کوی فرهنگ فعالیت خواهد کرد که کمک اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه بازار زنجان بازار روز می شود/آغاز به فعالیت بازار روز پس از دو سال وقفه

جمعه بازار زنجان بازار روز می شود/آغاز به فعالیت بازار روز پس از دو سال وقفه