مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-26سياسي

یک شوخی تکراری !


مجید جعفری اقدم با انتقاد از بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران می گوید: متأسفانه در بخش بین الملل امسال در مقایسه با نمایشگاه پارسال تغییر و تحول خاصی صورت نگرفته است؛ - به عبارت بهتر بخش بین الملل نمایشگاه امسال کپی ناشیانه ای از نمایشگاه پارسال است.

مدیر آژانس ادبی و ترجمه پل در یادداشتی با عنوان بخش بین الملل نمایشگاه کتاب تهران (یک شوخی تکراری) که در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است: ناشران و آژانس های ادبی که در بخش بین الملل هر نمایشگاه کتاب شرکت می کنند انتظار دارند امکان ها و فضاهایی برای عرضه و معرفی آثارشان، ارتباط گیری با مخاطبین (در قالب ملاقات و مذاکره، سخنرانی و شرکت در فروم ها و.

) و کشف تازه های نشر شرکت کنندگان از کشورهای مختلف را داشته باشند تا بتوانند مبادلات رایت انجام دهند و طرف های تجاری جدیدی پیدا کنند.

در واقع اگر حضور ناشر یا آژانسی در هر نمایشگاه، خواه مجازی و خواه فیزیکی، منتج به توسعه و رونق کار تجاری نشود، به نوعی مغبون به شمار می آید.

در بخش بین الملل نمایشگاه های بین المللی کتاب سعی می شود امکان و تسهیلات لازم برای دستیابی شرکت کنندگان به اهداف شان فراهم آید، مگر این که اجرای بخش بین الملل از روی ناچاری و حفظ اعتبار عنوان بین المللی نمایشگاه باشد (آن گونه که در نمایشگاه کتاب تهران مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شوخی تکراری !

یک شوخی تکراری !