مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-26اجتماعي

برف و کولاک مناطق کوهستانی آذربایجان شرقی را فرا می گیرد


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از اواخر چهارشنبه با ورود سامانه جدید بارشی به استان، برف و کولاک مناطق کوهستانی را فرا می گیرد.

- ، محمد امیدفر با بیان اینکه به دنبال نفوذ این سامانه در جاده های کوهستانی احتمال لغزندگی خودروها وجود دارد، افزود: این سامانه تا روز جمعه در جو استان حاکم خواهد بود و در این مدت موجب موجب ابرناکی، بارش برف و وزش باد گاهی نسبتاً شدید در استان می شود.

وی اظهار داشت: از روز جمعه بعد از ظهر به ویژه شب هنگام، با عبور این سامانه بارشی از مقدار ناپایداری و ابرناکی و بارش برف کاسته می شود و از روز شنبه جوی نسبتاً پایدار با ابرناکی متوسط در استان حاکم می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: با نفوذ و فعالیت این سامانه بارشی از میزان غلظت آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان کاسته می شود.

امیدفر، ادامه داد: با توجه به بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی استان، پیش بینی می شود برخی از راه های روستایی و گردنه های برف گیر بسته شود، بنابراین توصیه می شود دستگاه های نمک پاش، برف روب و امداد جاده ای به ویژه در جاده های کوهستانی در آماده باش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک مناطق کوهستانی آذربایجان شرقی را فرا می گیرد

برف و کولاک مناطق کوهستانی آذربایجان شرقی را فرا می گیرد