مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-26اقتصادي

بازار گوشت، میوه و تره بار در ایلام رها شده است


سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام گفت: بازار گوشت، میوه و تره بار در استان رها شده تفاوت قیمت ها در بازار ایلام بسیار مشهود است.

- دکتر شهریار عباسی در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم اولویت مهم حوزه اقتصادی استان است، اظهار کرد: در این زمینه یکی از اقدامات مهم، دنبال کردن مسئله تنظیم بازار به صورت منصفانه، منطقی و تعادلی است.

وی با اشاره به این مطلب که همدلی و همگرایی خوبی در حوزه اقتصادی استان حاکم است، اضافه کرد: در این راستا عزم و اراده جدی مدیران در رصد مستمر و متوالی بازار، نقش مهمی در ایجاد تغییرات مثبت خواهد داشت.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام با عنوان این مطلب که سفره مردم به اندازه کافی کوچک شده است، تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم واسطه ها این سفر را کوچک تر کنند و همانگونه که بحث تنبیه متخلفین را پیگیری می کنیم باید تشویق ها را هم برای افرادی که خوب کار می کنند اعمال نماییم.

وی خواستار ایجاد تعادل بین تولید کننده و مصرف کننده در حوزه گوشت، مرغ، میوه و تره بار شد و گفت: اگر صرفاً از تولید کننده حمایت کنیم، به مصرف کنندگان و مردم جفا می شود و اگر فقط از مصرف کننده حمایت کنیم، تولید و اشتغال ضربه می خورد؛ لذا باید اجازه بدهیم بازار رقابتی شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار گوشت، میوه و تره بار در ایلام رها شده است

بازار گوشت، میوه و تره بار در ایلام رها شده است