مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-26اقتصادي

آموزش 280 نیروی جدید برای رصد بازار در خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 280 نیروی جدید برای رصد بازار در حال آموزش بوده که به زودی به سازمان جهاد ملحق می شوند.

- مهدی جعفری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: توزیع و نظارت بر کالاهای تنظیم بازار و کالاهای اساسی اخیرا از سازمان صمت به سازمان جهاد کشاورزی موکول شده است.

وی تصریح کرد: علی رغم اینکه در این سازمان کار نظارت صورت می پذیرد ولی در امر نظارت بر بازار سازمان صمت نیز همکاری می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به کالاهای اساسی که در سایت جهاد کشاورزی با برندهای مختلف قیمت گذاری شده و افزایش قیمت آنها نوعی تخلف است، گفت: مرغ، تخم مرغ، شیرخام، ماست، برنج، نان و روغن می باشد.

جعفری با اشاره به اینکه نظارت بر بازار به صورت مستمر در حال انجام است، یادآور شد: در حال حاضر تعداد محدودی نیرو در بحث نظارت بر بازار با سازمان جهاد همکاری داشته و برای افزایش این نیروها قرار است سازمان بسیج و سازمان صمت با آموزش این نیروها به سازمان جهاد کمک کنند.

وی ادامه داد: براساس قولی که داده شده از شنبه این نیروها در اختیار سازمان جهاد قرار گرفته تا بتوانند عملیات رصد بازار را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 280 نیروی جدید برای رصد بازار در خراسان جنوبی

آموزش 280 نیروی جدید برای رصد بازار در خراسان جنوبی