مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-26ورزشي

فکری، نفت را از انتهای جدول جدا می کند / از نبود هواداران متضرر شده ایم


دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که با توجه به حضور محمود فکری در راس کادرفنی این تیم، او می تواند نفت را از انتهای جدول جدا کند.

- ایسنا/خوزستان دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که با توجه به حضور محمود فکری در راس کادرفنی این تیم، او می تواند نفت را از انتهای جدول جدا کند.

آریا صادقی درگفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: تیم در نیم فصل اول نتوانست خوب کار کند اما با آمدن آقای فکری صددرصد با توجه به این که تیم تقویت و پنج، شش بازیکن به جمع ما اضافه خواهد شد، شرایط تیم تغییر می کند و بهتر می شود.

وی ادامه داد: صد درصد با حضور آقای فکری در راس کادر فنی نفت مسجدسلیمان و این که می تواند شرایط تیم را تغییر دهد، می توانیم از انتهای جدول جدا شویم.

ضمن این که اکنون با تیم های بالاسری مان فاصله آن چنانی نداریم و با جذب چند بازیکن حتماً در نیم فصل دوم جایگاه مان تغییر خواهد کرد و نیم فصل دوم می تواند یک نیم فصل متفاوت و بهتر برای نفت مسجدسلیمان باشد.

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به مدیریت خوب باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز خاطر نشان کرد: خوشبختانه آقای یزدی مدیری کاربلد، باتجربه و از همه مهم تر فوتبالی است و مطمئنا با مدیریت او اتفاقات خوبی برای نفت مسجدسلیمان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکری، نفت را از انتهای جدول جدا می کند / از نبود هواداران متضرر شده ایم

فکری، نفت را از انتهای جدول جدا می کند / از نبود هواداران متضرر شده ایم