مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-26اقتصادي

صدور 5 پروانه استاندارد برای کارگاه های طلاسازی استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور 5 پروانه استاندارد در سال جاری برای کارگاه های طلاسازی در استان خبر داد و گفت: طلا مشمول استاندارد اجباری بوده و تولیدکنندگان ملزم به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و حک کد ساخت روی مصنوعات طلا هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور 5 پروانه استاندارد در سال جاری برای کارگاه های طلاسازی در استان خبر داد و گفت: طلا مشمول استاندارد اجباری بوده و تولیدکنندگان ملزم به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و حک کد ساخت روی مصنوعات طلا هستند.

بهمن رحمتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نمونه هایی از طلاهای تولید شده توسط این واحدها برای آزمون به آزمایشگاه های همکار تایید صلاحیت شده خارج از استان ارسال شدند، افزود: بعد از آزمون نمونه های ارسالی و اطمینان از مطابقت آنها با استانداردهای ملی، برای 5 نمونه با کدهای ساخت و علامت تجاری (V6،V5،V4،V3،V2) کد شناسایی طلا صادر شد.

وی اظهارکرد: استانداردسازی طلا از اقدامات موثر در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان می باشد که توسط سازمان ملی استاندارد ایران در سطح ملی و به تبع آن اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح استان، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 5 پروانه استاندارد برای کارگاه های طلاسازی استان کهگیلویه و بویراحمد

صدور 5 پروانه استاندارد برای کارگاه های طلاسازی استان کهگیلویه و بویراحمد