مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-26اقتصادي

برف 70 میلیارد تومان به برق کرمانشاه خسارت زد


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: بارش سنگین برف طی هفته گذشته، 70 میلیارد تومان به شبکه انتقال و توزیع برق استان خسارت زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در بحران بارش برف اخیر بیش از 219 روستا و پنج شهرستان (بیش از 50 هزار مشترک) دچار قطعی برق شدند که با تلاش نیروهای شرکت توزیع برق استان در همان ساعات اولیه تمام شهرها برق دار شدند.

وی با بیان اینکه منطقه غرب استان و اورامانات دچار برف سنگین شده بودند، ادامه داد: اولویت اولیه ما رفع خاموشی شهرها و مناطق حساس همچون بیمارستان ها، مراکز پمپاژ آب و .

بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: عمده ترین روستا هایی که دچار قطعی برق شده بودند در شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و بخش کوزران بودند که در بعضی از مناطق به علت صعب العبوری راه مسدود بود که به محض بازگشایی محور توسط راهداری، اکیپ ها اعزام می شد.

وی تصریح کرد: طی 48 ساعت اولیه بیش از 70 درصد روستاها برق دار شدند و برخی از روستاها هم به علت صعب العبوری تا باز شدن جاده ها با ژنراتور اضطراری برق دار شدند.

مرادی گفت: در واقع از تمام نیروهای موجود و پیمانکاران محلی و حتی استان های همجوار کمک گرفتیم تا در کمترین زمان شبکه را برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف 70 میلیارد تومان به برق کرمانشاه خسارت زد

برف 70 میلیارد تومان به برق کرمانشاه خسارت زد