مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-26اقتصادي

حساب های بانکی سفارت افغانستان در آمریکا مسدود شده است


حساب های بانکی سفارت افغانستان در آمریکا از سوی بانک مرکزی این کشور به حالت تعلیق درآمده که این موضوع سبب مشکلات برای کارمندان این سفارت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نثل از افق نیوز، دو دیپلمات ارشد افغان که نخواستند نام شان فاش شود، در گفتگو با صدای امریکا تایید کردند که حساب های بانکی سفارت افغانستان در واشنگتن و دو کنسول گری افغانستان در امریکا از یک ماه قبل تعلیق شده است.

نمایندگی افغانستان در واشنگتن از کابل بودجه دریافت نمی کند؛ زیرا پایتخت افغانستان اکنون تحت کنترل طالبان است و تلاش می شود از طریق کاهش هزینه ها خدمات کنسولی ارائه شود.

بر اساس این گزارش، پاسپورت های جدید کنسولگری های افغانستان در آمریکا تمام شده؛ اما آن ها به تمدید پاسپورت های منقضی ادامه می دهند.

از سوی دیگر، به سبب مسدود شدن حساب های رسمی بانکی، کارمندان سفارت افغانستان، پول های به دست آمده را به حساب های شخصی خود واریز می کنند.

یک دیپلمات افغان با بیان این که مقامات آمریکایی به دیپلمات ها توصیه کرده اند که در مورد این موضوع علنی صحبت نکنند، گفت: ما با وزارت امور خارجه گفتگو کرده ایم؛ اما تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

دیپلمات های افغانستان در آمریکا گفته اند که تعلیق حساب های بانکی رسمی آن ها تأثیر نامطلوبی بر انتقال های مالی سفارت از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب های بانکی سفارت افغانستان در آمریکا مسدود شده است

حساب های بانکی سفارت افغانستان در آمریکا مسدود شده است