مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-26اقتصادي

شهرستان رازوجرگلان صاحب سونوگرافی شد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت: یک دستگاه سونوگرافی به ارزش یک میلیارد تومان در مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز نصب و راه اندازی شد.

- رضاعلی یوسفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد:  یک دستگاه  سونوگرافی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز  نصب و راه اندازی شد که اعتبار هزینه شده برای خرید این  دستگاه را  بیش از  ده میلیارد ریال است.

وی گفت: دستگاه سونوگرافی جدید با پیگیری های معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خریداری شده و از نظر کیفیت و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر، این دستگاه یکی از دستگاه های برتر سونوگرافی می باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان  شهرستان راز و جرگلان در خصوص توانمندی های این دستگاه اظهار داشت: با استفاده از این دستگاه، انواع سونوگرافی های بارداری و زنان، شکم و دستگاه گوارش، کلیه، مثانه، کبد و سایر اعضاء بدن با کیفیت، سرعت و دقت بهتری انجام خواهد شد.

 وی در پایان افزود: با راه اندازی این  دستگاه و حضور متخصص زنان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان، دیگر نیازی به مراجعه مادر باردار به شهرستان های اطراف برای انجام سونوگرافی نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان رازوجرگلان صاحب سونوگرافی شد

شهرستان رازوجرگلان صاحب سونوگرافی شد