مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-26پزشكي

سویه جدید سوار بر موج بی خیالی مردم


برای تقویت سیستم ایمنی بدن ومقابله با بیماری کرونا مصرف روزانه حداقل سه واحد ازگروه سبزی ها و دو واحد از گروه میوه ها را توصیه می کنم.

- کرونا نزدیک به 2 سال است که به شکلهای مختلف دنیا و به دنبال آن کشور ما را نیز تحت تاثیر قرار داده و سویه جدید آن نیز بنام اُمیکرون در کشور به سویه غالب تبدیل شده است.

این وضعیت در آذربایجان غربی نیز حاکم است.

اُمیکرون به شکل خوشه ای خانواده ها را درگیر می کند جلیل موسوی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در گفت وگو باایسنا اظهار کرد: این هشدار جدی و نگران کننده را باید بدهم، که ما در استان وارد موج ششم کرونا شده ایم، بیماران سرپایی در حال افزایش است.

وی ادامه داد: در ارتباط با بیماران بستری ثبات وجود دارد، ولی تعداد مراجعات سرپایی رو به افزایش است، بنابراین در نخستین روزهای موج ششم کرونا قرار گرفته ایم.

این متخصص عفونی خاطرنشان کرد: اُمیکرون در آذربایجان غربی در حال تبدیل شدن به سویه غالب است، بررسی های چند روز گذشته نشان می دهد که اکثر مراجعه کننده ها به اُمیکرون مبتلا شده اند، که این وضعیت نگران کننده بوده و نیازمند هشدارهای جدی و مراقبت های اساسی است.

وی اضافه کرد: بیماری کرونا با سویه اُمیکرون اغلب مواقع بی علامت و خفیف بوده و شبیه سرماخوردگی است، اما در افراد سالمند، افرادی که و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سویه جدید سوار بر موج بی خیالی مردم

سویه جدید سوار بر موج بی خیالی مردم