مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-26سياسي

آغاز پیک ششم کرونا در استان سمنان/ 4 شهرستان زرد شدند


طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا و اپلیکیشن ماسک چهار شهرستان استان سمنان شامل دامغان، سمنان، آرادان و سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

- در استان سمنان است از سوی دیگر بالاخره مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان وجود امیکرون را تایید کردند شیبانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تلویحاً اعلام کرد چند مورد تست مثبت امیکرون در شاهرود به ثبت رسیده و کساییان معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز تاکید داشت: 20 مورد مثبت ابتلاء به امیکرون در استان سمنان شناسایی شده است.

آمارها نشان می دهد که در سطح استان سمنان شاهد افزایش بستری کرونایی و موارد سرپایی های مثبت هستیم در حالی که رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محسوسی در استان کاهش یافته است.

روز گذشته اعلام شد که 57 درصد مردم این استان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند اما آمار نگران کننده این است که شش درصد مردم حتی یک دز واکسن هم نزده اند و در دز دوم هم وضعیت به 90 درصد نزسیده است.

آخرین آمار ارائه شده از کرونا در استان سمنان به 24 ساعت منتهی به چهارم بهمن ماه 1400 باز می گردد که در 24 ساعت 162 مورد قطعی ابتلاء به ویروس کرونا در استان ثبت شد این آمار ده برابر میزان ثبت ویروس کرونا در 15 روز گذشته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیک ششم کرونا در استان سمنان/ 4 شهرستان زرد شدند

آغاز پیک ششم کرونا در استان سمنان/ 4 شهرستان زرد شدند