مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-26سياسي

نماد تهران چرا زیان ده شد/ تلاش شورایی ها برای احیای «میلاد»


سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نقش همه گیری کرونا در زیان ده شدن برج «میلاد» گفت: با تلاش کمیسیون فرهنگی-اجتماعی و کمیسیون های دیگر به دنبال فعال سازی این ظرفیت هستیم.

- سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به نقش همه گیری کرونا در زیان ده شدن برج میلاد گفت: با تلاش کمیسیون فرهنگی-اجتماعی و کمیسیون های دیگر به دنبال فعال سازی این ظرفیت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، کلنگ ساختمان برج میلاد در سال 1376 و همزمان با صدمین سالروز ولادت امام خمینی (ره) بر تپه های کوی نصر به زمین زده شد و نام میلاد نیز به همین مناسبت برای آن انتخاب شد.

ایجاد فضای نو و جذاب برای شهروندان تهرانی و ایرانی و ایجاد یک نماد ملی با توجه به توان مهندسین ایرانی، مدیران شهری را بر آن داشت تا برای رفع مشکلات مخابراتی و تلویزیونی شهر، اقدام به انجام مطالعات اولیه به منظور احداث مجموعه چند عملکردی کنند.

مجموعه برج میلاد تهران در زمینی به مساحت بیش از چهار هکتار در میان شبکه بزرگراهی شمال غرب تهران واقع شده که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله منتهی می شود.

در دهه اخیر جنبه های فرهنگی و تفریحی برج میلاد به جاذبه ای قابل توجه برای شهروندان تبدیل شده است؛ به طوری که این برج نقش به سزایی در ایجاد درآمد برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد تهران چرا زیان ده شد/ تلاش شورایی ها برای احیای «میلاد»

نماد تهران چرا زیان ده شد/ تلاش شورایی ها برای احیای «میلاد»