مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-26سياسي

آقای رییسی، هرگز نگو هرگز!/ نکته ای درباب انتصابات فامیلی


وقتی رییس جمهوری به صورت مطلق می گوید «انتصابات فامیلی نداریم» کافی است یک مورد نقض ارایه شود یا افرادی بر اساس مشاهدات و شنیده ها نپذیرند تا نه تنها این ادعای او زیر سؤال برود بلکه پاره ای مدعاهای دیگر نیز.

- آقای رییسی، هرگز نگو هرگز!/ نکته ای درباب انتصابات فامیلی وقتی رییس جمهوری به صورت مطلق می گوید انتصابات فامیلی نداریم کافی است یک مورد نقض ارایه شود یا افرادی بر اساس مشاهدات و شنیده ها نپذیرند تا نه تنها این ادعای او زیر سؤال برود بلکه پاره ای مدعاهای دیگر نیز.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- بعد از طرح موضوع انتصابات فامیلی درخواست کردم 5 نفر را اسم بیاورند تا به عنوان مسؤول دولت پی گیری کنم اما گفتند رسانه ها گفته اند ما هم گفتیم.

ما در این دولت کسی را اتوبوسی نیاوردیم.

ملاک انتصابات، شایسته سالاری بوده نه نسبت های فامیلی.

بلافاصله پس از سخنان دیشب سید ابراهیم رییسی در رد انتصابات و انتسابات فامیلی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مواردی مطرح و نام هایی برده شده که قصد تکرار آنها را ندارم چون غرض، اشاره به نکته دیگری است.

آقای رییسی در تمام سال های بعد انقلاب و طی 40 سال در مصدر کارهای قضایی بوده و به همین خاطر گفتار و رفتار او تا قبل از ریاست جمهوری جز در مناظره های مشهور به چالش کشیده نشده و به همین خاطر ادبیات او با ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی، هرگز نگو هرگز!/ نکته ای درباب انتصابات فامیلی

آقای رییسی، هرگز نگو هرگز!/ نکته ای درباب انتصابات فامیلی