مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-26اقتصادي

احداث 33 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی «زاهدان- بیرجند»


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از احداث 33 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان به بیرجند با اعتبار افزون بر سه هزار و 100 میلیارد ریال خبر داد.

- عطاءاله اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: طول کلی محور مواصلاتی زاهدان_بیرجند در حوزه استحفاظی این اداره کل 211 کیلومتر است که 85 کیلومتر آن به بزرگراه تبدیل شده و به بهره برداری رسیده است.

وی راه ها را مهمترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه ای ذکر کرد و گفت: در حال حاضر 33 کیلومتر بزرگراه در این مسیر توسط این اداره کل در دست احداث است که پیش بینی می شود تا پایان سالجاری 10 کیلومتر آن آماده بهره برداری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه بزرگراه ها در استان با هدف رشد ترانزیت از بندر چابهار، افزایش سرعت انتقال بار و مسافر، کاهش زمان سیر، کاهش مصرف سوخت و ایمنی سفر کاربران جاده ای در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، تصریح کرد: 93 کیلومتر باقی مانده از محور زاهدان_ بیرجند برای تبدیل به باند دوم نیازمند 930 میلیارد تومان اعتبار است.

وی گفت: با توجه به اینکه راه ها در توسعه هر منطقه نقش مهم و تأثیرگذاری برعهده دارند و استاندارد بودن آنها بهترین بستر و مسیر در تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در طرح های اقتصادی بشمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 33 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی «زاهدان- بیرجند»

احداث 33 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی «زاهدان- بیرجند»