مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-26اجتماعي

نیروگاه همدان صنعت سبز است؟


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه در حوزه شهری و صنعتی مشکلاتی در خصوص اجرای قوانین هوای پاک داریم، - گفت: در حوزه شهری با پدیده گرد و غبار مواجه هستیم که به طور عمده در فصول گرم سال بهار، تابستان و اواسط پاییز این پدیده اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعادل عربی در نشست تخصصی ایسنا با موضوع هوای پاک اظهار کرد: در فصول سرد سال نیز در نیمه دوم پاییز شاهد ذراتی هستیم که آلودگی هوای درون شهری را به دنبال دارد که ناشی از سوخت های ناقص از جمله خودروهاست که در فصول سرد سال به علت وارونگی هوا این آلودگی در قسمت پایین باقی مانده و محبوس می شود و به این ترتیب شاهد آلودگی هوا نیز هستیم.

وی به شعار هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی اشاره کرد و گفت: بر اساس این شعار تمامی شهروندان حق داشتن هوای پاک را دارند که با فرهنگ سازی می توان به هوای پاک دست یافت.

عربی ادامه داد: اگر هر شهروندی هوای پاک را حق طبیعی خود بداند در حد توان خود می تواند به داشتن هوای پاک کمک کند، به عنوان مثال یک شهروند می تواند با عدم استفاده از وسیله نقلیه شخصی در روزهای پایدار هوا به هوای پاک کمک کند.

این مقام مسئول به موظف بودن بخش های دولتی و غیر دولتی در حفظ هوای پاک اشاره و اضافه کرد: معاینات فنی خودروها، واردات خودرو، شماره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه همدان صنعت سبز است؟

نیروگاه همدان صنعت سبز است؟