مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-26بين الملل

مسائل و تحولات منطقه محور رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای قطری


وزرای امور خارجه ایران و قطر در تماسی تلفنی ضمن گفتگو درباره مناسبات دوجانبه در خصوص مسائل و تحولات منطقه به رایزنی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر تلفنی گفتگو کردند.

وزرای امور خارجه در این گفتگوی تلفنی علاوه بر تبادل نظر درباره مسائل منطقه ای و تاکید بر لزوم تقویت دیپلماسی و گفتگو در حل و فصل مسائل، در خصوص برخی موضوعات مهم مورد علاقه گفتگو نمودند.

مسائل و تحولات جاری در منطقه و تداوم رایزنی و مشورت بین دو کشور  در مسیر حفظ و تأمین صلح و ثبات در عرصه منطقه ای و جهانی از مسائل  مورد توجه و مشورت وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  و قطر در این گفتگوی تلفنی بود.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر همچنین در خصوص توسعه بیشتر مناسبات دوجانبه ایران و قطر در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی رایزنی و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیرعبداللهیان چندی پیش به دو کشور عمان و قطر سفر و با مقامات این کشورها دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل و تحولات منطقه محور رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای قطری

مسائل و تحولات منطقه محور رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای قطری