مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-26اجتماعي

رونمایی برف از فروش ماشین آلات شهرداری!


بارش برف موجب شد که از فروش ماشین آلات شهرداری پرده برداری شود، برفی که نشان داد برخی مسؤولان و دستگاه ها برای روزهای سخت آمادگی لازم را ندارند و این مردم هستند که باز هم در روزهای سخت با ورود به صحنه کمک کار مدیران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در پی بارش برف، طبق اعلام اداره کل هواشناسی زنجان ارتفاع آن در برخی نقاط استان به 50 سانتیمتر رسیده است، برفی که از همان ساعات اولیه مسؤولان را غافلگیر کرد و دوباره داستان واماندگی سرویس حمل و نقل شهری و مشکلات رفت و آمد تکرار شد.

یکی دیگر از مشکلاتی که شهروندان با آن بسیار درگیرند، نبود حمل و نقل عمومی در زمان بارش برف است، یعنی در روزهای برفی و بارانی درست در اوج بارش ها و سرما به طور همزمان تمامی تاکسی های عمومی شهر محو می شوند! گویا هماهنگ شده با هم می روند و علت این کار هم بسیار نامعلوم است و کسی هم پیگیری نمی کند، البته شاید هم تاکسی باشد، ولی خب کرایه چندین برابر می شود.

هر چند مردم از بارش برف بسیار خوشحال بودند، اما همین مشکلات ناشی از بارش برف موجبات نارضایتی مردم را فراهم ساخت، در همین برهه زمانی بود که یکی از اعضای شورا علت تاخیر در عملکرد شهرداری را فروش ماشین آلات آن عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی برف از فروش ماشین آلات شهرداری!

رونمایی برف از فروش ماشین آلات شهرداری!