مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 07:472022-01-26سياسي

آموزش، رکن مهم در پیشگیری از جرایم فضای مجازی


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: توسعه و گسترش کمی و کیفی آموزش، کاری مهم و در پیشگیری از جرائم تاثیرگذار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در دیدار رییس پلیس فتا استان ضمن استماع گزارشی از فعالیت های این مجموعه در طول سال 1400 به ارائه نکات مد نظر پرداخت و گفت: مجموع خدمات ارائه شده از سوی پلیس فتای استان با توجه به تنوع و حجم بالای کار جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان ضمن تاکید بر اهمیت آموزش در این حوزه افزود: توسعه و گسترش کمی و کیفی آموزش آن هم بر اساس دسته بندی مخاطبان و متناسب با رده سنی و موضوع، کاری مهم و در پیشگیری از جرائم تاثیرگذار خواهد بود.

آیت الله محامی بیان داشت: پیشگیری باید به عنوان یک سیاست کلی دنبال شود زیرا در برخی معضلات از جمله آسیب های اخلاقی در فضای مجازی ممکن است فرد در ابتدا میزان کمی از محتوای نامناسب را مشاهده کند اما به مرور حجم این آسیب عمیق تر خواهد بود که چنین معضلی در سایر زمینه ها از جمله مشکلات امنیتی به همین گونه ایجاد می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: طبق گزارش ارائه شده از سوی پلیس فتا میزان کشف پرونده ها 100 درصدی است که جای خوشحالی دارد اما باید در سرعت کشف پرونده ها نیز به همین میزان موفق عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش، رکن مهم در پیشگیری از جرایم فضای مجازی

آموزش، رکن مهم در پیشگیری از جرایم فضای مجازی