مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 06:472022-01-26سياسي

همراهی برخی سران کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و آمریکا مایه تأسف است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: همراهی برخی سران کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و آمریکا مایه تأسف است.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: همراهی برخی سران کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و آمریکا مایه تأسف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز سه شنبه طی سخنانی در همایش تقریبی ریحانه النبی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم پیامبر اسلام (ص) را ریسمان واحد برای امت اسلام قرارداده و به همراهی ایشان هم اشاره دارد.

وی افزود: در واقع قرآن دو معیار برای والذین معه یا همراهی با رسول خدا (ص) بر شمرده است یکی برخورد شدید با کفر و طاغوت و دیگری رحمت و دوستی با مسلمانان است.

شهریاری به حضور آمریکا در عراق و افغانستان اشاره و ادامه داد: نیت آمریکا برای حضور در منطقه، کسب منافع خود است، در 150 سال اخیر استکبار سرمایه کشورهای اسلامی را به سرقت برده است، حضور در افغانستان، عراق و سوریه برای منافع خود آن ها است نه ایجاد صلح بین مذاهب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی برخی سران کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و آمریکا مایه تأسف است

همراهی برخی سران کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی و آمریکا مایه تأسف است