مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 06:322022-01-26بين الملل

اتصال ایران - آذربایجان - روسیه با اتوبان رشت - آستارا - باکو


معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان: بارانداز ریلی در آستارای ایران در حال احداث است و تا پایان سال میلادی جاری این پروژه به اتمام خواهد رسید.

- معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان: بارانداز ریلی در آستارای ایران در حال احداث است و تا پایان سال میلادی جاری این پروژه به اتمام خواهد رسید.

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان، گفت: اتوبان رشت آستارا باکو، کشورهای ایران آذربایجان روسیه را به هم متصل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ شاهین مصطفی اف، در جریان سفر خود به شهرستان مرزی بندر آستارا و شرکت در آیین آغاز بکار عملیات احداث پل جاده ای آستارا آستارا که با حضور وزیر راه و شهرسازی کشورمان در نقطه صفر مرزی آستارا بروی رودخانه آستاراچای برگزار شد، در جمع رسانه ها اظهار کرد: در دو روز گذشته نشست های بسیاری بین مسئولین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دو کشور خواستار توسعه راه ها و اقتصاد فی مابین بوده اند، ادامه داد: کریدور شمال-جنوب برای هر دو کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این کریدور برای جمهوری آذربایجان که به خلیج فارس و دریای سیاه متصل می شود، بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ها در حوزه ارتقای کریدور از سال های گذشته آغاز شده است، افزود: خطوط ریلی برای دو کشور و وصل شدن آنها به کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال ایران - آذربایجان - روسیه با اتوبان رشت - آستارا - باکو

اتصال ایران - آذربایجان - روسیه با اتوبان رشت - آستارا - باکو