مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 05:122022-01-26سياسي

رییس جمهوری با متخلفان اجرای قانون ثبت اطلاعات کارکنان برخورد کند


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات کارکنان دولت در سامانه پاکنا گفت: باید متخلفان اجرای این قانون برخورد شود.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات کارکنان دولت در سامانه پاکنا گفت: باید متخلفان اجرای این قانون برخورد شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در تذکری به رییس جمهوری بر لزوم اجرای دقیق و فوری ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه و تبصره 20 قانون بودجه 1400 کل کشور تاکید کردم و به استنکاف کنندگان این قانون و مجریانی که در انجام این تکلیف کوتاهی می کنند، هشدار دادم.

وی توضیح داد: ثبت اطلاعات کارکنان به شکل شفاف در پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری (پاکنا) مطابق ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه و تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 کل کشور مورد تأکید قرار گرفته و اجرای آن یک تکلیف قانونی برای ساماندهی نیروی انسانی و انضباط مالی است بنابراین به تعویق انداختن اجرای آن بیشتر از این جایز نبوده و دستگاه های اجرایی مکلف به انجام هر چه سریعتر درج اطلاعات در این سامانه هستند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: بر این اساس از رییس جمهوری خواستم که دستور دهد چنانچه دستگاهی از اجرای این قانون استنکاف یا کوتاهی می کند ضمن ممانعت از پرداخت حقوق مقصرین آن نسبت به افشاء نام دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری با متخلفان اجرای قانون ثبت اطلاعات کارکنان برخورد کند

رییس جمهوری با متخلفان اجرای قانون ثبت اطلاعات کارکنان برخورد کند