مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 04:522022-01-26بين الملل

دعوت آمریکا از سیاستمداران عراقی برای شرکت در نشست عادی سازی روابط با تل آویو


یکی از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان خبر داد که آمریکا از برخی از سیاستمداران عراقی دعوت کرده است که در یک نشست در قبرص، برای عادیسازی روابط با صهیونیستها شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبار المعموری از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) از توطئه جدید آمریکا برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در عراق خبر داد.

المعموری به پایگاه خبری المعلومه گفت که سفارت آمریکا اخیرا به صورت محرمانه از سیاستمداران عراقی خواسته است که در یک نشست برای عادیسازی روابط با صهیونیستها در قبرص شرکت کنند.

وی خبر داد که آمریکاییها در کنار این دعوت، به این سیاستمداران عراقی، مبالغ مالی نیز دادند و از کسانی دعوت شده است که حامی این عادیسازی هستند.

این مسئول عراقی تأکید کرد که باید این سیاستمداران عراقی در برابر افکار عمومی این کشور رسوا شوند و سرویس امنیتی عراق نیز این افراد را تحقت تحقیق قرار دهد؛ زیرا این افراد، به امنیت و قانون اساسی عراق، خدشه وارد می کنند.

در همین ارتباط، عده ای از افراد خواهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، اوایل مهر گذشته در منطقه کردستان عراق نشست برگزار کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت آمریکا از سیاستمداران عراقی برای شرکت در نشست عادی سازی روابط با تل آویو

دعوت آمریکا از سیاستمداران عراقی برای شرکت در نشست عادی سازی روابط با تل آویو