مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 02:072022-01-25اجتماعي

در سرمای شدید به جاده نزنید


طوفان های زمستانی می توانند خسارات قابل توجهی به بار آورده و با برودت هوا، وزش بادهای شدید و نیز بارش برف سنگین در مناطق تحت تاثیر همراه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایالات متحده اقدامات و توصیه های ایمنی را مطرح کرده اند که می توان با بکارگیری به موقع آنها، از خود و دیگران در برابر حوادث آب و هوایی شدید در فصل زمستان حفاظت کرده و خطر مصدومیت ها و تلفات احتمالی را کاهش داد.

کارشناسان توصیه می کنند که وقتی شرایط جوی نامساعد است و در زمان وقوع سرما و حوادث آب و هوایی شدید تا حد امکان در جاده ها تردد نداشته باشید.

نکات ایمنی برای رانندگی در برف و سرمای شدید به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت اطلاع رسانی صلیب سرخ، درصورتیکه مجبور هستید در هوای زمستانی رانندگی کنید، این نکات را حتما رعایت نمایید: 1- اگر در طوفان زمستانی مجبور هستید از خانه خارج شوید در صورت امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

2- این ابزار و لوازم ضروری را در وسیله نقلیه خود نگه دارید: * یک لیسه (کاردک یخ زدایی از شیشه خودرو) برای تمیز کردن شیشه جلو و یک جارو کوچک همراه خود داشته باشید.

همچنین همراه داشتن یک کیسه شن و زنجیر چرخ، کبریت (در یک ظرف ضد آب) و یک تکه پارچه رنگ روشن (ترجیحا قرمز) برای بستن به آنتن توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سرمای شدید به جاده نزنید

در سرمای شدید به جاده نزنید