مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 01:522022-01-25سياسي

استکبار، ضعف اسلام و عدم اتحاد محور مقاومت را می خواهد


کارشناس یمنی جبهه مقاومت با اشاره به اینکه سازش و ذلت مقابل زورگویان را نمی پذیریم، گفت: استکبار جهانی و زورگویان ضعف اسلام و امت اسلامی را می خواهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدسلیم المنتصر کارشناس یمنی جبهه مقاومت سه شنبه شب در همایش بین المللی چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال 1360 که با حضور فرمانده هان ارشد جبهه مقاومت، مسؤولان کشوری، خانواده شهدا و آحاد مردم در مصلای میربزرگ برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت همه کشورهای جهان اسلام برگرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه باعث دلگرمی ما بوده و هست و این کشور، انقلاب خود و جنگ تحمیلی را با استفاده از الگوی عاشورا و مبارزه امام حسین(ع) به عنوان جبهه حق علیه باطل سرانجام رساند.

کارشناس یمنی جبهه مقاومت با اشاره به اینکه در کشورهای یمن و عراق که در آن مردم مظلوم و بی گناه فراوان به دست مزدوران و زورگویان جان دادند، تصریح کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ اسرایبل نه تنها شعار اصلی کشور ایران اسلامی بلکه شعار ما هست و یکی از دلایل مبارزه زورگویان با ملت ما همین است.

وی با اشاره به اینکه ما در مسیر و راه خدا، اهل بیت، معصومان و امام حسین(ع) حرکت داریم، بیان کرد: همان طور که اهل بیت مقابل ظالمان سر تسلیم فرود نمی آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار، ضعف اسلام و عدم اتحاد محور مقاومت را می خواهد

استکبار، ضعف اسلام و عدم اتحاد محور مقاومت را می خواهد