مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 00:472022-01-25اقتصادي

ظرفیت های سلفچگان در قم مغفول مانده است


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: متاسفانه آن گونه که شایسته است به ظرفیت های سلفچگان در استان قم توجه نمی شود بلکه غیربومی ها نسبت به این ظرفیت ها آگاهی بیش تری دارند.

- سیدمهدی علیزاده طباطبایی در دویست و چهاردهمین سلسه نشست های کانون هم اندیشی تعالی و توسعه قم که در موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار شد، با اشاره به اینکه تا چند سال گذشته حتی واحدهای تولیدی و فعال در منطقه ویژه اقتصادی از نوع فعالیت یکدیگر اطلاع نداشتند، اظهار کرد: این اطلاع نداشتن هزینه های زیادی را در تولیدها به آنها تحمیل می کرد، بنابراین تمام تولیدهای واحدهای مختلف در منطقه در سایت قرار داده شد.

وی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان یکی از ظرفیت هایی است که در قم مغفول مانده است، عنوان کرد: متاسفانه در این زمینه غیر قمی ها بیش از قمی ها از آن اطلاع دارند، بنابراین بیشتر سرمایه گذاران در منطقه عمدتا از خارج استان هستند و تعداد سرمایه گذاران قمی در سلفچگان محدود است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با یادآوری اینکه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در سال 76 به تصویب هیات وزیران رسید و کلنگ آن زده شد افزود: قانون مناطق ویژه اقتصادی در سال 84 تصویب شد و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و برخی دیگر از مناطق زمانی ایجاد شد که هیچ قانونی برای ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های سلفچگان در قم مغفول مانده است

ظرفیت های سلفچگان در قم مغفول مانده است