مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 00:422022-01-25اقتصادي

پیگیری تغییر شیوه ایفای تعهد ارزی صادرات فرش توسط اتاق ایران


رییس اتاق ایران روند صادرات فرش را پس از اجرای پیمان سپاری ارزی غیرقابل دفاع خواند و با توجه به حضور رقبای جدی در بازارهای هدف صادرات فرش، خواستار اتخاذ سیاستی تسهیل گرانه در این بخش شد.

- ایسنا/قم رییس اتاق ایران روند صادرات فرش را پس از اجرای پیمان سپاری ارزی غیرقابل دفاع خواند و با توجه به حضور رقبای جدی در بازارهای هدف صادرات فرش، خواستار اتخاذ سیاستی تسهیل گرانه در این بخش شد.

غلامحسین شافعی، رییس اتاق ایران در راستای برگزاری سلسله نشست هایی که با اعضای هیات نمایندگان اتاق های مختلف دارد با اعضای هیات نمایندگان اتاق قم به صورت آنلاین دیدار کرد.

در این نشست که مظفرعلیخانی، معاون استان ها و تشکل های اتاق ایران نیز حضور داشت، ضمن تشریح مجموعه اقداماتی که از سوی اتاق قم صورت گرفته به چالش های صادرات فرش نیز اشاره شد.

وی به موقعیت استراتژیک استان قم از نظر جغرافیایی به عنوان مرکز توزیع مسیرها به جنوب، شرق و غرب و از نظر فرهنگی به عنوان پایگاه حضور طلاب اشاره کرد و گفت: این استان در مسیر توسعه مناسب قرار داردو و خوشبختانه قدم های موثر و مستمری در این رابطه برداشته است.

رییس اتاق ایران روند فعالیت های اتاق قم و تمرکز آن بر نیازهای بخش خصوصی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: این استان با چنین موقعیتی به ابزار و امکانات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تغییر شیوه ایفای تعهد ارزی صادرات فرش توسط اتاق ایران

پیگیری تغییر شیوه ایفای تعهد ارزی صادرات فرش توسط اتاق ایران