مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 00:372022-01-25پزشكي

جراحی مغز بیمار در حالت هوشیاری در بابل


نشست خبرگزاری ایسنا با تیم پزشکی بیمارستان آیت الله روحانی بابل درباره چگونگی و تشریح جراحی نادر تومور مغزی در حالت هوشیاری بیمار برگزار شد.

- این جراحی نادر توسط تیم پزشکی متبحر متشکل از چهار پزشک شامل سید ابراهیم حجازیان متخصص جراحی مغز و اعصاب و رییس بیمارستان روحانی بابل، حامد احمدیان و حسام قدیریان متخصصین مغز و اعصاب و ستون فقرات و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل و میلاد میناگر فلوشیب بیهوشی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد.

در ابتدای این نشست رییس بیمارستان آیت الله روحانی(ره) بابل ضمن تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا اظهار کرد: برای کنترل بیماری تزریق واکسن امری ضروری بوده زیرا شاهد کاهش مرگ و میر و میزان بستری بیماران بعد از نهضت واکسینه در کشور هستیم.

سید ابراهیم حجازیان با اشاره به اقدامات برجسته بیمارستان روحانی در حوزه های مختلف پزشکی تصریح کرد: نخستین جراحی برداشتن تومور مغزی در حالت بیداری در مازندران توسط تیم متخصص و توانمند در بیمارستان روحانی بابل انجام شد.

وی با بیان اینکه از مزایای این نوع جراحی نوین تخلیله حداکثری تومور و آسیب مغزی حداقلی بیماران است، افزود: این تیم آمادگی لازم برای بیماران استان که نیازمند این نوع جراحی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی مغز بیمار در حالت هوشیاری در بابل

جراحی مغز بیمار در حالت هوشیاری در بابل