مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 00:322022-01-25اقتصادي

آخرین خبرها از کتابخانه مرکزی خرم آباد/ وعده افتتاح در سال 1401


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با اشاره به آخرین خبرها از کتابخانه مرکزی خرم آباد، گفت: با اختصاص اعتبار در سفر رییس جمهور به لرستان، - این پروژه سال آینده افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشته طهماسبی به روند تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد به عنوان قدیمی ترین پروژه فرهنگی و یکی از مطالبات مردم لرستان به ویژه شهر خرم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به جمعیتی در حدود 400 هزار نفر شهرستان خرم آباد به پشتوانه کتابخانه مرکزی خرم آباد ما نتوانسته ایم ادعای پروژه جدید کتابخانه ای در این شهر داشته باشیم.

وی افزود: بر اساس استانداردها باید به ازای هر 25 هزار نفر یک باب کتابخانه عمومی داشته باشیم که با توجه به جمعیت شهرستان خرم آباد باید 16 کتابخانه داشته باشیم، اما در حال حاضر در سطح شهرستان 9 باب کتابخانه عمومی وجود دارد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان گفت: با توجه به اعتباری که در سفر اخیر رییس جمهوری به استان، برای کتابخانه مرکزی در نظر گرفته شده است، امید داریم این پروژه در سال آینده به بهره برداری برسد.

بهرام ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این رابطه با اشاره به اینکه کتاب و کتابخانه های عمومی محور اساسی و رشد علمی جامعه ما هستند، گفت: فضای مجازی جای کتاب فیزیکی را نمی گیرد، ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از کتابخانه مرکزی خرم آباد/ وعده افتتاح در سال 1401

آخرین خبرها از کتابخانه مرکزی خرم آباد/ وعده افتتاح در سال 1401