مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 00:222022-01-25سياسي

مقاومت مردم آمل در ششم بهمن برگرفته از مقاومت کربلا بود


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مقاومت مردم آمل برگرفته از مقاومت کربلا در ششم بهمن بود.

- سردار محمدرضا فلاح زاده در مراسم گرامیداشت حماسه 6 بهمن آمل که در مصلی بزرگ آمل برگزار شد، اظهار کرد: دو چهره نامدار، دو فیلسوف ودو مفسر کبیر مرحوم علامه حسن زاده آملی و آیت الله جوادی آملی که افتخار جهان اسلام و مکتب تشیع و حوزه های علمیه و افتخار استان و شهرستان شهیدپرور هستند.

وی تصریح کرد: شهرستان آمل با اهدای هزار و 48 شهید که 41 شهید در مواجهه با گروهک منافق ایستادگی کردند، نشان از معرفت و بصریت مردم این دیار دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سرداران استان و رزمندگان گمنام باید خاطرات این حماسه را روایت کنند، سردارانی که هر کدام از آنها در جنگ 8 سال دفاع مقدس تأثیرگذار و دارای جایگاه بودند.

فلاح زاده تصریح کرد: مقاومت مردم آمل برگرفته از مقاومت کربلا بود که گروهای تکفیری القاعده و داعش را به نابودی کشاند، ملت عراق و افغانستان کاری کردند که آمریکا را در باتلاق گرفتار کرد و مجبور به ترک این کشورها شد.

وی گفت: دستاورد آن همین بس که امام (ره) در سه مرتبه از ایثار و مجاهدت آنان تشکر کردند و مقام معظم رهبری بارها این مقاومت را ستودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردم آمل در ششم بهمن برگرفته از مقاومت کربلا بود

مقاومت مردم آمل در ششم بهمن برگرفته از مقاومت کربلا بود