مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 00:072022-01-25سياسي

برگزاری جشنواره آیینی جوانان عاشورایی/ ارسال آثار تا 26 بهمن


مسئول جشنواره آیینی نوجوانان و جوانان عاشورایی گفت: جشنواره آیینی جوانان عاشورایی از میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد امیرالمؤمنین(ع) در پنج رشته دعا و مناجات خوانی، - حجت الاسلام احمد پناهیان معاون جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام و مسئول برگزاری جشنواره آیینی نوجوانان و جوانان عاشورایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: جشنواره آیینی جوانان عاشورایی از میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها در پنج رشته دعا و مناجات خوانی، مداحی، شعر و سبک، گروه سرود و محصولات رسانه ای آغاز به کار کرده است.

جشنواره ای هیأتی برای 12 تا 35 ساله ها وی با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده این جشنواره در هر بخش جوایز 30، 20 و 10 میلیون ریالی در رتبه های اول تا سوم اهدا خواهد شد، گفت: این جشنواره ویژه افراد رده سنی 12 الی 35 سال ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

این جشنواره پذیرای آثار برای آقایان در تمامی رشته ها و در دو رشته شعر و سبک و محصولات رسانه ای برای بانوان است.

موضوعات جشنواره شامل چیست؟ پناهیان با اشاره به موضوعات این جشنواره در هر بخش گفت: در بخش دعا و مناجات: ادعیه مشهور (کمیل، ندبه، توسل، مناجات شعبانیه و…)، ادعیه خاص ماه مبارک رمضان (افتتاح، ابوحمزه ثمالی، دعای سحر و…) و مناجات های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره آیینی جوانان عاشورایی/ ارسال آثار تا 26 بهمن

برگزاری جشنواره آیینی جوانان عاشورایی/ ارسال آثار تا 26 بهمن