مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-25اقتصادي

طرح های با پیشرفت بالای 60 درصد اردبیل حمایت می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: طرح های با اشتغال زایی بالا و پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی شامگاه امروز در نهمین جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 اظهار کرد: دستگاه های اجرایی، طرح های آماده خود را با اولویت بندی در اختیار بانک های عامل قرار دهند و باید طرح ها با پیشرفت بالای 60 درصد در اولویت قرار گیرند.

وی افزود: منابع تبصره 18 به اکثر دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و بانک ها نیز سه برابر طرح های دارای اشتغال زایی بیشتر و ثبت نام شده در سامانه های مربوطه مشارکت می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: مبلغ 855 میلیارد تومان اعتبار از محل هدفمندی یارانه ها، بند الف تبصره 18 برای سال جاری تخصیص می یابد و بانک های عامل در تکمیل و افتتاح طرح ها مشارکت جدی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: طرح های شاخص و با اشتغال زایی بالا که تا خرداد ماه سال 1401 تکمیل و افتتاح می شوند شامل اعتبارات این تبصره خواهند شد و باید وضعیت این موارد تعیین تکلیف شود.

عبداللهی سهم استانی ابلاغ شده بانک کشاورزی را 30 میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: این مبلغ یک سوم 92 میلیارد تومان است و 62 میلیارد تومان دیگر سهم بانک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های با پیشرفت بالای 60 درصد اردبیل حمایت می شوند

طرح های با پیشرفت بالای 60 درصد اردبیل حمایت می شوند