مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-25دانش

تغییرات کنکور از سال 1402


این اصلاحیه بدین معناست که آموزش و پرورش و دانش آموزان زحماتشان در دوران تحصیل معنادار می شود.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که تلاش علمی سال های دهم، یازدهم و دوازدهم دوران دبیرستان در کنکور تاثیر قطعی پیدا می کند، گفت: مصوبات مربوط به تغییرات کنکور از سال 1402 قطعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعیدرضا عاملی در جلسه 855 شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به دستور اصلی جلسه مبنی بر اصلاح مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص سیاست های سنجش و پذیرش دانشجو بیان کرد: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی متفق القول تاکید داشتند هیچ گونه تعارضی بین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص مصوبه سیاست های سنجش و پذیرش با مصوبه مجلس شورای اسلامی وجود ندارد لذا این دو مصوبه مکمل یکدیگرند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 1367 به مسئله سنجش و پذیرش(کنکور) ورود داشته است و نیز ضوابط و مقرراتی هم در این زمینه مصوب کرده است.

در این جلسه اصلاحی بر روی سند مبنی بر دخالت سال یازدهم و دهم صورت گرفت که در دستور قبلی شورای عالی انقلاب فرهنگی محاسبه این سه سال وجود داشت و نیز در قانون مجلس شورای اسلامی هم این سه سال محاسبه شده است اما به دلایلی در آن دوره به توافق نرسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات کنکور از سال 1402

تغییرات کنکور از سال 1402