مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 22:572022-01-25سياسي

ظرفیت های بومی می توانند محور اشتغال آفرینی قرار بگیرند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده و جمعی از بانوان استانداری قزوین گفت: ظرفیت های بومی می توانند محور اشتغال آفرینی قرار بگیرند.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با کبری علیخانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده و جمعی از بانوان استانداری قزوین با تبریک میلاد کوثر رسول خدا (ص)، حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امروز نیاز داریم جایگاه، رسالت و شخصیت حضرت زهرا (س) را بازخوانی کنیم و نسبت خودمان با آن حضرت را دوباره مطالعه کنیم و البته آن نگاه های سنتی با برکت و مفید هستند.

وی افزود: بازخوانی سیره و روش حضرت زهرا (س)؛ یعنی رسالت زن در عصر مقاومت اسلامی و شرایطی که امروز در دنیا، خصوصاً در جهان اسلام، شاهد آن هستیم و توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رهبری و مدیریت می شود، را دنبال کنیم و شما به عنوان جامعه زنان ببینید چه رسالتی در تعامل با حضرت فاطمه زهرا (س) بر عهده دارید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین مطالعه گفتمان و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) راجع به مسئله زنان و خانواده را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: نکته ای که درباره مطالعه مطالبات امامین انقلاب که در حال انجامش هستید وجود دارد این است که می باید ریشه ی فرمایشات امامین انقلاب در قرآن کریم و متون دینی را پیدا کنید که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بومی می توانند محور اشتغال آفرینی قرار بگیرند

ظرفیت های بومی می توانند محور اشتغال آفرینی قرار بگیرند