مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 22:322022-01-25اجتماعي

ناوگان اتوبوس رانی مهم ترین مبلمان پویای شهری است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اهمیت ناوگان حمل ونقل عمومی شهر قم گفت: اتوبوس رانی مهم ترین مبلمان زنده و پویای شهری است و لازم است کیفیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابراهیم معتمدی در جلسه شورای سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم که عصر امروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه کیفیت خدمات ناوگان اتوبوس رانی قم طی سال های اخیر تا حدودی دچار افت شده است، اظهار داشت: باید مسیری در شهرداری قم دنبال شود که علاوه بر شهروندان، رانندگان نیز از فعالیت آن رضایت داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم یادآور شد: باید اقداماتی در شهرداری قم انجام شود تا ناوگان عمومی قم بیشترین خدمت را با بالاترین کیفیت به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر قم گفت: اتوبوس رانی مهم ترین مبلمان زنده و پویای شهری است و لازم است کیفیت، نظافت و بهره وری آن به صورت مرتب مورد رصد و پایش قرار بگیرد.

معتمدی خاطرنشان کرد: در کنار نوسازی باقی مانده ناوگان فرسوده شهرداری قم، اورهال کردن و بازسازی این ناوگان نیز موردتوجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان اتوبوس رانی مهم ترین مبلمان پویای شهری است

ناوگان اتوبوس رانی مهم ترین مبلمان پویای شهری است