مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-25بين الملل

کرملین: اقدامات آمریکا در قبال اوکراین را با نگرانی تعقیب می کنیم


سخنگوی کرملین با انتقاد از احتمال اعزام نیرو ازسوی پنتاگون به اوکراین گفت،اظهارات ایالات متحده در مورد اوکراین با هدف دامن زدن به تنش هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی کرملین  در واکنش به اعلام پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) مبنی بر آماده باش 8500 نظامی برای استقرار سریع در اروپای شرقی گفت، اقدامات و اظهارات ایالات متحده در مورد اوکراین با هدف دامن زدن به تنش ها است و مسکو  با نگرانی زیادی این تحرکات را تعقیب می کند.

  به نوشته خبرگزاری آناتولی ، روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که اقدامات و اظهارات ایالات متحده در مورد اوکراین با هدف دامن زدن به تنش ها انجام می شود و مسکو تحرکات آمریکا را با نگرانی شدید تعقیب می کند.

دیمیتری پسکوف ، سخنگوی کرملین در مورد اعلامیه روز دوشنبه پنتاگون مبنی بر آماده باش 8500 نظامی برای استقرار سریع احتمالی در شرق اروپا گفت: هشدار آمریکا مبنی بر اعزام نیرو به اوکراین هیچ تاثیری بر روند مذاکرات در مورد تضمین های امنیتی نخواهد گذاشت و اقدامات مسکو با پاسخ واشنگتن به تصمیمات ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه مشخص خواهد شد.

کشورهای غربی در روزهای گذشته مدعی شده اند که هدف روسیه از ارسال نیرو به نزدیکی مرز اوکراین حمله به این کشور اروپای شرقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: اقدامات آمریکا در قبال اوکراین را با نگرانی تعقیب می کنیم

کرملین: اقدامات آمریکا در قبال اوکراین را با نگرانی تعقیب می کنیم