مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-25سياسي

بهره برداری مناسبی از اماکن فرهنگی و هنری استان بوشهر انجام شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: باید تلاش کنیم که بهره برداری مناسبی از اماکن فرهنگی و هنری استان بوشهر انجام شود.

- ، عبدالرحیم افروغ عصر سه شنبه در دیدار با امام جمعه دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های فرهنگی و هنری است.

وی با اشاره به اینکه دشتستان از نظر وسعت و جمعیت بزرگترین شهرستان استان است ادامه داد: فضای دینی بسیار خوبی بر فضای شهرستان دشتستان حکمفرما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بحث فرهنگ و فرهنگ سازی در یک جامعه سالم و با نشاط از نظر دینی و فرهنگی در جایگاه بسیار بالایی است و می توان گفت که فرهنگ الفبای این مسیر خواهد بود.

وی افزود: فعالیت هایی در دوره های قبل انجام شده است ولی بخاطر اینکه در به کارگیری نیروی انسانی هیچ نوع اقدامی صورت نگرفته است، بیشتر مکان های فرهنگی هنری ایجاد شده بدون بهره برداری لازم به حال خود رها شده اند و این می طلبد که با رهنمودهای امام جمعه، در مسیر صحیح قرار گیرد.

افروغ ادامه داد: سه اصل حمایت، هدایت و نظارت از شاخص های فعالیت برای حوزه فرهنگ و هنر خواهد بود و این طور نیست که اگر فعالیتی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شد، ما تنها افتتاح کننده آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری مناسبی از اماکن فرهنگی و هنری استان بوشهر انجام شود

بهره برداری مناسبی از اماکن فرهنگی و هنری استان بوشهر انجام شود