مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-25سياسي

زیرساخت های سلامت در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار بهبود وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان شد و گفت: زیرساخت های سلامت در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر سه شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر نیازمند توجه ویژه به حوزه درمان است.

وی توسعه و تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی در استان بوشهر را ضروری دانست و اضافه کرد: انتظار می رود با همت مسئولان زمینه تقویت زیرساخت های خوزه سلامت در استان بوشهر فراهم شود.

امام جمعه بوشهر با آرزوی موفقیت برای تیم جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: باید امکانات درمانی استان به گونه ای افزایش یابد که پاسخگوی نیازهای مردم استان باشد.

وی توجه به بهداشت و سلامت در شهرها و روستاهای استان را ضروری دانست و بیان کرد: کارهای خوبی در حوزه سلامت تاکنون صورت گرفته است و انتظار می رود این وضعیت بهبود یابد.

حسن ملکی زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر در اولین روز کاری خود با آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دیدار کرد.

در این نشست پیرامون مسائل مختلف حوزه بهداشت و درمان در استان بوشهر بحث و تبادل نظر شد و آیت الله صفایی بوشهری نیز بر توسعه زیرساختی و فوق استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های سلامت در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود

زیرساخت های سلامت در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود