مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-25بين الملل

روایت رسانه آمریکایی از دلایل تعلل بایدن برای بازگشت به برجام


یک رسانه آمریکایی در گزارشی با استناد به منابع آگاه و تحلیلگران چندین دلیل برای تعلل واشنگتن در بازگشت به برجام ارائه داده و نوشته او موجب شده اشتباهات برجامی ترامپ پیچیده تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایکل کوهن ، ستون نویس پایگاه خبری ام اس ان بی سی در یادداشتی ضمن انتقاد از سیاست های جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در قبال برجام، دلایل تعلل دولت او در بازگشت به این توافق هسته ای را به نقل از تحلیلگران و منابع آگاه تشریح کرده است.

کوهن در در این یادداشت که روز سه شنبه (25 ژانویه/ 5 بهمن ماه) در پایگاه نیوریپابلیک منتشر شده تصریح کرده جو بایدن با در پیش گرفتن سیاست های محافظه کارانه و اجتناب از بازگشت به برجام اشتباهات سلفش دونالد ترامپ در خصوص این توافق را پیچیده تر کرده است.

این تحلیلگر آمریکایی خروج از برجام در دولت ترامپ را اقدامی فاجعه بار توصیف کرده و در ادامه این سوال را طرح کرده است: اما سوال بزرگتر این است که چرا بایدن این وضع ملال انگیز را پذیرفته و آن را وخیم تر کرده است؟ آب سرد تیم بایدن بر پیکر وعده های برجامی وی می نویسد امتناع بایدن از بازگشت از برجام در حالی صورت گرفت که اظهارات او در دوران تبلیغات انتخاباتی در سال 2020 تردید چندانی درباره مقاصد او در قبال برجام باقی نمی گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رسانه آمریکایی از دلایل تعلل بایدن برای بازگشت به برجام

روایت رسانه آمریکایی از دلایل تعلل بایدن برای بازگشت به برجام