مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:222022-01-25سياسي

اتمام پروژه های نیمه تمام و بدهی ها دغدغه مدیران شهری قزوین است


رییس شورای اسلامی شهر قزوین پروژه های نیمه تمام شهری و بدهی های شهرداری را مهمترین دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری دانست.

- فرج اله فصیحی رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با حضور شهردار و مدیران شهری قزوین برای تقدیم بودجه پیشنهادی شهرداری در سال 1401 برگزار شد اظهار کرد: لایحه بودجه باید تا پایان دی ما تقدیم می شد و شهرداری نیز اعلام آمادگی کرده بود اما به دلیل تراکم برنامه ها وقت برای امروز تعیین شد.

وی افزود: تا پایان بهمن فرصت داریم بودجه را بررسی کرده و تا 15 اسفند نیز امیدواریم بتوانیم بودجه تصویب شده را منتشر کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه همواره دنبال شهرداری بودیم که افق های بلندی را داشته باشد، تاکید کرد: دغدغه پروژه های نیمه تمام، بدهی بانکی، سازماندهی معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر مد نظر همه دغدغه مندان و شورا بوده که در برنامه های بودجه 1401 بخش اعظمی از آن دیده شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم درآمد پیش بینی شده در بودجه محقق شود و هم از جانب عمرانی و هزینه های جاری مترتب بر آن به یک ساختار مناسب برسیم.

وی در پایان با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه از هفته آینده در صحن شورا آغاز خواهد شد تا به موقع تصویب شود، عنوان کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم به اهداف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام و بدهی ها دغدغه مدیران شهری قزوین است

اتمام پروژه های نیمه تمام و بدهی ها دغدغه مدیران شهری قزوین است