مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-25بين الملل

پلیس انگلیس احتمال نقض مقررات محدودیت کرونایی در دفتر جانسون را بررسی می کند


پلیس لندن اعلام کرد که در مورد نقض احتمالی مقررات محدودیت های کرونایی در دفتر نخست وزیر این کشور تحقیقاتی انجام خواهد داد.

- پلیس لندن اعلام کرد که در مورد نقض احتمالی مقررات محدودیت های کرونایی در دفتر نخست وزیر این کشور تحقیقاتی انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بی بی سی، تحقیقات پلیس مربوط به افشای برگزاری مهمانی و گردهمایی هایی در خانه شماره 10 داونینگ استریت - اقامتگاه و دفتر نخست وزیر - در زمانی است که به دلیل شیوع کرونا، دولت مقررات محدودیت اجتماع افراد از جمله در مهمانی های خصوصی را به اجرا گذاشته و برای نقض این مقررات مجازات هایی هم تعیین کرده بود.

به این ترتیب، تحقیقات پلیس به معنی بررسی اقدامات بالقوه مجرمانه است.

کرسیدا دیک، رییس پلیس لندن، گفته است که پلیس در حال بررسی موارد نقض احتمالی مقررات کووید-19 در خیابان داونینگ و سراسر وایت هال طی دو سال گذشته است.

شماری از وزارتخانه های عمده انگلیس در خیابان وایت هال واقع شده و این خیابان به صورت استعاری برای اشاره به ادارات اصلی دولتی در لندن هم به کار گرفته می شود.

اظهارات کرسیدا دیک در پی ادعاهای جدید درباره برگزاری جشن تولد برای بوریس جانسون، در دفتر نخست وزیری در ژوئن 2020 منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس انگلیس احتمال نقض مقررات محدودیت کرونایی در دفتر جانسون را بررسی می کند

پلیس انگلیس احتمال نقض مقررات محدودیت کرونایی در دفتر جانسون را بررسی می کند