مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-25بين الملل

احداث سومین پل مرزی بروی آستاراچای با هزینه ایران و آذربایجان


آستارا بروی رودخانه مرزی آستاراچای به صورت مشترک با هزینه دو کشور ایران و آذربایجان احداث شود.

- ایسنا/گیلان وزیر راه و شهرسازی، گفت: پل جدید جاده ای آستارا - آستارا بروی رودخانه مرزی آستاراچای به صورت مشترک با هزینه دو کشور ایران و آذربایجان احداث شود.

رستم قاسمی، در جریان سفر خود به شهرستان مرزی بندر آستارا و شرکت در آیین آغاز بکار عملیات احداث پل جاده ای آستارا – آستارا که با حضور معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در نقطه صفر مرزی آستارا بروی رودخانه آستاراچای برگزار شد، در جمع رسانه ها اظهار کرد: این پل برای کشورهای جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان و فدراسیون روسیه بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ها بر این است که عملیات احداث پل جاده ای آستارا-آستارا بروی رودخانه مرزی آستاراچای تسریع شود، ادامه داد: این پل به صورت مشترک با هزینه دو کشور احداث شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره بر اینکه طبق پیش بینی ها، مدت زمان این پروژه 18 ماه می باشد، خاطرنشان کرد: در زمان مقرر هم پل و هم جاده ها دسترسی در دو طرف به شکل کامل احداث خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه به طور یقین با اتمام این پل، مسیر ترانزیت بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان هموارتر می شود، اضافه کرد: با تکمیل این پروژه حجم مبادلات تجاری دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سومین پل مرزی بروی آستاراچای با هزینه ایران و آذربایجان

احداث سومین پل مرزی بروی آستاراچای با هزینه ایران و آذربایجان