مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:372022-01-25سياسي

وزیر بهداشت؛ جایگزین طرح تحول سلامت را اجرا می کنیم


وزیر بهداشت با بیان اینکه به دنبال تدوین و ارائه لایحه اصلاحیه ماده 27 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستیم، گفت: قول می دهیم که شبکه مان را نسبت به بحث جمعیت فعال کنیم و بحث سرطان های شایع در زنان را در طرح عدالت و تعالی سلامت جزو برنامه های خود قرار خواهیم داد.

- وزیر بهداشت، از اجرای طرح عدالت و تعالی سلامت به عنوان جایگزین طرح تحول سلامت خبر داد و گفت: تفاوت های زیادی بین این دو طرح وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ نشست مشترک فراکسیون های زنان و دیپلماسی سلامت مجلس با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، به منظور بررسی اقدامات و برنامه های این وزارت خانه در حوزه سلامت زنان برگزار شد.

فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در این نشست خطاب به وزیر بهداشت گفت: با توجه به اینکه بحران کرونا تا حدودی فروکش کرده و امیدواریم که شاهد موج های بعدی کرونا نباشیم در حال حاضر فرصت مغتنمی است که برنامه و اقدامات خود در حوزه سلامت زنان را ارائه کنید.

وی ادامه داد: بانوان با توجه به وضعیت جسمی شأن بیشتر درگیر بیماری های عمومی هستند البته برخی بیماری ها هم خاص جامعه زنان است که وزارت بهداشت باید توجه ویژه ای به این بیماری ها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت؛ جایگزین طرح تحول سلامت را اجرا می کنیم

وزیر بهداشت؛ جایگزین طرح تحول سلامت را اجرا می کنیم