مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:372022-01-25ورزشي

مسابقه فوتبال ایران و عراق احتمالاً بدون تماشاگر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره برخی نگرانی ها از حضور تماشاگران در بازی هفتم بهمن تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر .

- محمدحسین سپهر در وزارت کشور از احتمال برگزاری مسابقه پیش روی تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی با حضور محدود یا حتی بدون حضور تماشاگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره برخی نگرانی ها از حضور تماشاگران در بازی هفتم بهمن تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، گفت: گزارش های مراکز بهداشتی و درمانی از افزایش 6 برابری بیماران سرپایی در کشور نسبت به هفته گذشته حکایت دارد و در چنین شرایطی هرگونه تجمع فرهنگی و ورزشی احتمال افزایش شیوع سویه جدید اُمیکرون را به دنبال دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور در ادامه به همه دست اندرکاران و مسئولان حوزه های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اصناف و بازار توصیه کرد قویاً از برگزاری هرگونه اجتماع پرهیز کرده و فاصله گذاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه فوتبال ایران و عراق احتمالاً بدون تماشاگر برگزار می شود

مسابقه فوتبال ایران و عراق احتمالاً بدون تماشاگر برگزار می شود